دانلود فیلم زام ۱۰۰: لیست آرزوهای قبل از زامبی شدن 2023 Zom 100: Bucket List of the Dead

دانلود فیلم زام ۱۰۰: لیست آرزوهای قبل از زامبی شدن 2023 Zom 100: Bucket List of the Dead

5.5/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی سانسور شده

آکیرا تندو برای شرکتی کار می‌کند که از کارمندانش بیش از حد معمول کار می‌کشد. او اغلب مجبور است تا آخر شب کار کرده و زورگویی‌های رئیسش را نیز تحمل کند. یک روز صبح، آکیرا تندو متوجه می‌شود که خیابان‌ها پر از زامبی‌ شده است. او از دیدن این منظره از خوشحالی فریاد زده و می‌گوید: از امروز مجبور نیستم سر کار بروم!! حال آکیرا به جای رفتن به محل کار، فهرستی از کارهایی که باید قبل از تبدیل شدن به یک زامبی انجام دهد را می‌نویسد و…

  • کیفیت بالا
  • مدت زمان 2h 8m
  • رده سنی بالای 13 سال

درباره فیلم زام ۱۰۰: لیست آرزوهای قبل از زامبی شدن 2023 Zom 100: Bucket List of the Dead

دانلود فیلم زام ۱۰۰: لیست آرزوهای قبل از زامبی شدن 2023 Zom 100: Bucket List of the Dead یک فیلم در ژانر اکشن و کمدی و فانتزی محصول کشور ژاپن در سال 2023 به کارگردانی می باشد.

خلاصه داستان فیلم ۱۰۰: لیست آرزوهای قبل از زامبی شدن 2023 Zom 100: Bucket List of the Dead

آکیرا تندو برای شرکتی کار می‌کند که از کارمندانش بیش از حد معمول کار می‌کشد. او اغلب مجبور است تا آخر شب کار کرده و زورگویی‌های رئیسش را نیز تحمل کند. یک روز صبح، آکیرا تندو متوجه می‌شود که خیابان‌ها پر از زامبی‌ شده است. او از دیدن این منظره از خوشحالی فریاد زده و می‌گوید: از امروز مجبور نیستم سر کار بروم!! حال آکیرا به جای رفتن به محل کار، فهرستی از کارهایی که باید قبل از تبدیل شدن به یک زامبی انجام دهد را می‌نویسد و… شما می توانید این فیلم دیدنی را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت دانلود فیلم یکان مووی تماشا کنید.

  • 21 مرداد 1402
  • 0
  • 50 بازدید